Sunday 7 November 2010

IT FAIR EVENT @ DANGA CITY MALL



ha , ni kawan fahmi . panat kerja sambil-sambil tu aku snap dgn mamat ni dulu . hehe .. bukan apa , aku tengok rambut mamat ni UNIK gila .. haha .. tak tahu lah samada rambut dia ni ori or palsu .. 

 

cantik tak muka amoi yang tengah tu . dah amoi , mestilah cina kan .. tak kan melayu plak ! nama dia crystal .. dia jual GPS kat event ni . yang tepi blah kanan tu nama dia Faz .. dia melayu lah , sebab dia kan pkai tudung .. dia dari tangkak johor , hmm .. jauh ? tahu tak pe .. yalah bukan senang nak cari duit sekarang ni kan .. aku pun selalu macam dia jugak .. mana-mana event sampai PD pun aku pernah jejak ..



ha yang mamat dua orang ni memang sporting habis .. yang pakai mask tu nama dia halim , die satu company dgn si faz awek yg td aku cerita tuu .. yang sebelah lagi tu nama dia fairuz , tp aku panggil dia yuz je .. yang belakang tu (pakai baju hitam) nama dia ... hmm , kitaorg panggil DR. LOVE !! haha .. tapi nama beul dia abg faizal , itu yang aku panggil lah ..sebab aku kan muda dari diaorg :)


event ni memang masyuk .. hehe , sebab sale aku boleh tahan banyak lah .. tapi penat dia tak ingat .. aku sampai tak sekolah hari ni .. penat berdouble2 .. huhh ... tapi esok aku mesti sekolah , almaklumlah SPM da nak dekat kan .. so , kena pandai lah bagi masa study ..

adius
merah

No comments:

Post a Comment