Saturday 27 November 2010

ngangkung !!

huhh , penat gila semalam .. sampai tak sempat nak update blog ni ..
semalam aku nonton movie kat CITY SQUARE (CS)  dengan bakal akak ipar aku & kakak aku ..
kitaorang tengok cerita NGANGKUNG :)
haha , best lah cite ni ..
BEST+LAWAK 
dah macam ape aku ketawa kat dalm movie smlm ..
yang akak aku tu tengah pregnant pon nak nengok movie lagi ..
biasalah org2 sekarang ..
hentam sajalah ..

aku samapai kat CS dalam pukul 2.30ptg ..
beli tiket movie , pkul 3.00ptg punya stiil ade .. tp kne dduk bwah skali ..
aku tak nak la mendongak untuk kali ke2 ..
woooo !! penat siakk !!
so , kitaorang tengok pkul 4.50ptg ..
agak lame lah nak tnggu ..
kitaorg lepak lah kat Portuguese Chicken ..

ha , masa ni lah aku kat Portuguese Chicken ..

dan yang kat bawah ni gambar2 aku lepas tengok movie :)
nampak tak RANTAI yang kat leher aku tu ..
nak taw sape bagi ..
hehehe ..
budak pempuan yang sebelah aku tu la yang bagi ..
nak taw sape die ?
haha !
die tu lah bakal akak ipar aku ..
wahahahaha .. insyaallah ..


No comments:

Post a Comment