Saturday, 6 November 2010

EGO KAU KUAT SANGAT LAH !!!

kenapalah dia buat aq mcm ni ? dia tak taw ke yang aku sayangkan dia ?!! kenapa lah kau wat aku macam ni ? kau memang pentingkan diri sendiri & x pernah nak fikir perasaan aku ! kalau kau memang x sayangkan aku nih , kenapa kau nak jadikan aku kekasih kau ? kenapa kau tak fikir dari awal yang benda ni akan terjadi ? kau dah bersedia nak mengatasi masalh ni ? sebab kau x fikir lah kau amik keputusan macam ni kan !  apa-apalah .
setiap pertemuan mesti ada perpisahan :'( tapi 'PERPISAHAN' tu lah pengalaman yang sangat PAHIT yang akan kita lalui . dah memang adat hidup ! tapi hunny 'HIDUP MESTI DITERUSKAN' .. aq taw sedih aku ni tak kan lama , nanti okay lah .. huhh :(

No comments:

Post a Comment